Prvošolci smo začeli dan kulture nenasilja z meditacijo. S pomočjo kock smo se razdelili v pare. Eden v paru je pripovedoval, kako se počuti, drugi ga je poslušal. Vlogi sta nato zamenjala. Ugotavljali smo, kako so se pri tem počutili. O sošolcu so napisali zakaj so radi z njim. Odigrali smo različna čustvena stanja in opisali počutje. Razmišljali smo, kako lahko obvladamo jezo. V pomoč nam je lahko čustveni semafor. Če smo drug do drugega prijazni in si pomagamo, nam je lepo. Pri likovnem pouku smo se pogovarjali o različnih načinih izražanja čustev (jeze, strahu, žalosti, veselja, sramu). Nato smo sebe naslikali, kako se počutimo v različnih življenjskih situacijah. V OPB smo nadaljevali z igro čustev. Aktivnosti smo izvajali tudi v ostalih razredih: meditacija, pogovor o čustvih, risanje grba. Četrtošolci smo si poleg navedenega ogledali še filmček: Pokloni nasmešek. Povedali smo, da nas nasmeh nič ne stane, vendar čudežno deluje. Obogati tistega komur je namenjen in ne osiromaši tistega, ki ga poklanja. Izvedli smo tudi igro: Pri tebi mi je všeč…
Poiščite v naši knjižnici:
NAJNOVEJŠI PRISPEVKI
- Zapisi učencev 3. Š o naravoslovnem dnevu
- POŠ Šentvid – obisk glasbene šole
- PREDSTAVITEV GLASBENE ŠOLE NA POŠ ZIBIKA
- Tretješolci obiskali Celje
- Vabilo na GLASBENI BUM
- Tone Partljič na zaključku bralne značke za starše in zaposlene
- POZABLJENO – NAUČIMO SE ODGOVORNEGA RAVNANJA S SVOJIMI STVARMI
- POŠ Šentvid – ŠD: pohod in druženje z lovci
- EVROPSKA VAS 2024
- Sodelovanje POŠ ŠENTVID na Zelenem kvizu